Måndag

Då var denna dagen äntligen snart över!

Upp i ottan (07.30 egentligen) och sedan till skolan för att lämna in tentan och utvärdera kursen. Trodde jag.

Läraren tycker tydligen det är en bra idé att ha genomgång av grejor och vad vi ska lära oss på kursen i slutet av kursen, istället för i början.......Pure Genius....

Långt om länge blev det dags att lämna in tentorna och jag är nog inte ensam om att ha känslan av att vi alla missförstått, missat information och förbisett kurslitteratur...... Men så länge jag blir godkänd känns det som att det kvittar.

Efter skolan var jag sugen på att gå en runda på Ikea. Visste inte när sambon skulle sluta riktigt (han visste inte heller) så jag frågade mamma, eftersom hon ändå ville träffas - men hon kände inte för det.
Så efter skolan åkte jag hem och dammsög (waaaaaay past due........) och plockade undan.
Vid 15 kom mamma och vi gick 5km-rundan, det var lite mysigt med solen i ansiktet och vi pratade en del - det blir inte så ofta nu nr man har flyttat hemifrån, tyvärr. Men vi har bestämt preleminärt nästa vecka någon gång. Får se hur det blir, ska ju iväg med Anja till midsommar också =)

Just nu njuter jag av att vara klar med alla prov och lektioner, sitter och planerar vad jag ska göra med skatteåterbäringen... En del måste jag spara, måste jag flytta så kan det vara bra att ha till åtminstonde en säng =P
Men jag vill nog köpa mig några stämplar, unna mig någon nu - har inte köpt något sen jag och sambons mamma var på pysselmässan i Helsingborg (vilket visserligen inte var så längesen iofs....)
En ren i flyttkartong som kan användas till många tillfällen=)


En hel del sötisar!!!! Får sålla och välja sen =) Sen vill jag gärna har fler promarkerpennor, de är så sjukt bra!!! Har även hittat en konturpenna i samma serie med smal spets - vilket jag är i behov av!! Smala, bra  tusch är svåra att hitta tycker jag.
Nu blev jag sugen på att pyssla.....men min syn är lite grumlig nu när jag är trött - lika bra att gå och lägga sig och fundera på vad jag ska skapa imorgon iställer kanske.....

Nej, nu ska jag försöka koncentrera mig på Coold creek manor.

PS: Nästa vecka ska sambon köpa sin första bil - GRATTIS älskling!!! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0