Matplaner

Ja, då blev det ändrade matplaner inför helgen. När vi låg och kollade på Hells Kitchen igår blev sambon sugen på hemmagjorda hamburgare (av någon anledning säger jag "färska hamburgare" hela tiden, men jag vet ju vad det heter=P) så vi ska ha det på fredag istället för räkbakelse. Snäll som man är ger man med sig...... Men han ska till sina föräldrar på söndag (Mors dag) och då får jag min räkbakelse. Min egna mor jobbar tyvärr hela dagen, så vi får träffas en annan dag och fira henne =D
Sen när jag intygat att det var ok började han dra på ordentligt.
"Vill du ha pommes eller morotsstänger?" Och jag hör på honom att morötter är fel svar.
"Morötter var jätte gott förra gången."
"Morötter??!!! Men pommes som är så gott!"
"Okej, då tar vi pommes då."
"Milkshake kan vi också ha till! Det är ju sjukt gott!"
"Men då måste vi gå rundan."
Hans ja där lät inte så sanningsenligt.... men vi får se =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0