Ah lycka - ditt namn är picknickkorg, med tillhörande servis =)

Då har man varit på erikshjälpen i Åkarp, en picknickkorg blev det - av rotting =D
 servisen som kom till är vanliga tallrikar, muggar, knivar, gafflar och skedar i tjockare vit plast =) så de tåler en del. Fick även tag på ett nytt dricksglas till mig (sambon slog sönder, av misstag...., de andra två jag haft) - faktiskt han som hittade picknickkorgen=)
Hör och häpna, vi cyklade dit! Tog 15 min åt vardera håll, inte illa - väldigt stolt över oss.

Jag har bakat igen, havrekakor denna gången. Med bitar av toblerone och litelite cappucinopulver - blev riktigt gott. Iom att jag har börjat med en ny diet, och lappar med NEJ inte funkar (Anja), frös jag in resten av degen för framtida craving-stunder. Bara ta fram så många man vill ha, 175 grader i ugnen i 15 min. Klart.
Värre än Martha Stewart....... Det är så jag själv mår illa......

 

Och just det, en ny kolsyrepatron fixade vi till Soda Streamen igår =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0