9271

Fullt upp igår!
07:00 Tvättid - som jag inte missade!
Sen var det handling när sambon kom hem och efter det  tog vi en liten promenad, trodde han. När vi väl var hemma hade vi gått en runda på 5 km (9271 steg). Nästa gång frågar han hur långt vi ska gå när jag frågar om han vill hänga med =P Men vi hade det mysigt, tyckte jag iaf. Pratade om allt möjligt, gjorde upp matplaner för veckan och en hel del lumpenhistorier........ så han måste ha tyckt vår runda var mysig, eller så pratade han bara för att benen gick på auto-pilot haha.
Men vi fick vår belöning när vi kom hem, varsitt hamburgermeal. Om det blev +/- vet jag inte men det smakade mycket bättre efter en sån runda iaf! Supergott.
Vi kom överrens om att gå samma runda på fredag, då ska vi ha hemmagjord räkbakelse - sjukt gott!! Måste komma ihåg att förbereda på torsdag bara..... Vi får se hur det blir med rundan.....vi är ju inte de största motionsentusiasterna...hrm. Om inte annat kanske jag går den själv när sambon jobbar? Hahaha, aja vi får se när fredagen kommer.


Idag ska vi till Erikshjälpen och strossa. Helt sjukt, men jag tycker det är roligt! Hitta någon liten grej och så; förra gången hittade jag ett kryddställ (utan kryddor) som vi använder varje dag - bara en sån sak! Får se om det blir något fynd idag =)

Det blir inget Ven, inte övernattning iaf. Jag äter hellre denna månaden också=P Men en runda över dagen verkar inte omöjligt =D lite friare att planera också, har en massa släktingar som fyller år i juni, helg efter helg =P
Jag längtar sjukt mycket till mitten av Juni, då är intervjun avklarad och vädret är lite varmare. Då ska jag cykla till Lomma och solbada=D Är jag riktigt ambitiös tar jag en runda till Bjärred och äter mjukglass - men hur ska jag komma hem sen?? Aja, vi får se =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0