15/200.....pinsamt.

Yupp, du läste rätt.
Jag har spelat harpan på denna datorn 200 gånger och vunnit 15.....det är ju fan pinsamt, om inte patetiskt. Efter 30:e gången borde jag ju lärt mig hur man spelar - eller hur? Faktum är att harpan gick mycket bättre på min gamla dator....så jag tror Vista jävlas bara. Ja, så måste det vara. Nu känns det mycket bättre.

Var inne och kollade på studentboende innan och jag säger bara NO WAY att jag tänker bo i korridor - man delar kök med TRETTON (13) andra, jag tycker det är tillräckligt jobbigt när sambon inte diskar!!! Jag kommer bli knäpp, jag kommer inte klara det - jag måste ha en vanlig lägenhete helt enkelt.

Då har man lite (dock vaga) planer inför sommaren - något att se fram emot!!!
1) Midsommar med Anja i Kalmar, ev. Om hon inte jobbar...... /=
2) Ven med sambon - om campingen kan svara i telefon någon gång.....
3) Sitta framför dörren och vänta på att få besked från Landskrona om jag har kommit in på KY.
4) Öland med Anja - nu har du faktiskt lovat..... Mari fick faktiskt åka till Öland....jag fick se slottet i Kalmar....utifrån.....i regn. Så det räcker inte med att stå vid bron och fota - vi måste över och det ska vara solsken. Känn pressen ;)
5) Fylla år!!!
6) Sitta framför datorn och klicka på uppdatera inne på studera.nu för att se om man kommit in någonstans, i mitten på juli.
7) Bli solbränd =)
8) Bli av med mer än de 4 cm jag blivit av med de senaste dagarna =)
9) Flytta?
10) Börja skolan igen på heltid, efter 2 års uppehåll =D


Jag återkommer!!


Kommentarer
Postat av: Anja

haha, ska du göra sakerna i den ordningen oxå ;)? 'känner ingen press' =P. O om du vill känna dig lite bättre, så har mor min spelat harpan ca 500 ggr o vunnit 30 :P haha =)pussen

2009-05-22 @ 00:07:24
URL: http://losells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0