Söndag

Sambon undrar om jag har bestämt mig för om det är värt att byta in honom mot en maskin...... bevisligen läser han bloggen..... och nu när jag har bestämt mig för en annan maskin är jag inte riktigt säker....... =P Men till din fördel, gubben, är att du kan kyssas - och det kan inte den. (Å andra sidan är det färre tallrikar om det bara är jag och maskinen =P)

Iaf.

Idag blev det en runda till IKEA och givetvis hittar man alltid något där - även om man INTE SKA HA NÅGOT!! Visserligen skulle vi ha en klädgrej åt sambon, men ändå. Jag kypte en "minibyrå" där jag kan ha mina dekorationer och annat gojs i. Sambon är själaglad....det var något i stil med "Nu kanske man ser skiljeväggen?" Eller något sånt, vet inte vad han pratar om....... Så större delen av kvällen har jag ägnat åt att sätta ihop (även om sambon tog över efter att jag böjt majoriteten av spikarna....), silikona skruvhuvuden, sandpapprat och måla den.Silikonen blev inte så bra dock - men vem koilar gaveln?? Hehe....

Nu börjar det äntligen närma sig för besked om vad som händer i framtiden!!! Antingen nu denna veckan, eller nästa vecka får jag reda på om och var jag har kommit in. Nervöst.... slitsamt också. Det är så mycket om, tänk, kanske, ifall, då, där, här och ja - jag vet inte allt!! Ska bli skönt att få lite ljus över situationen, så att säga!

Så kanske jag kan besluta mig för hur jag ska göra med den jäkla maskinen!! jag är så vansinnigt förälskad så det inte är sant!! Jag vill så gärna ha den! Och sambon har t.o.m. erbjudit sig att låna mig pengar till den så länge (den sparar ju pengar i längden....faktiskt, tro det eller ej!!) men jag vet inte hur jag ska göra! Jag måste ju ha pengar till säng och sånt sen OM jag ska flytta.....som sagt, ska bli skönt när man får veta.

Var på kalas i fredags och de bjöds på i stort sett EXAKT det jag tänkt bjuda på, på lördag! Jäkla otur!
Sen hade kusinen fått jättefina saker =D Armband som jag trånat efter i 6 mån och en kamera jag velat ha i ungefär 10 år hahahaha nej, men det är skoj när man får fina och minnesvärda saker....jag är inte alls avundsjuk.....*grön i ansiktet*
Lördag ja....då fyller jag gammal *varggrin* hahaha, men sambon är ändå äldst =P Men det ska bli skoj. Nu på sommaren blir det att träffa släkten mycket eftersom så många fyller år då =D Det är en massa skoj! *tycka* Men jag är lite spänd på vad jag ska få - sambon har varit hemlighetsfull i två månader nästan, lite läskigt hur tidigt han är ute...en annan har lika bra framförhållning som en snigel är snabb...hrm.

Detta är astråkigt, väntan.... Ja, jag vet  - tjööööööööööta!!!!
Nej, om man skulle ta och peta på byrån lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0