Mors dag!

Grattis på morsdag mamma, ja - i efterskott då i cyberrymden, jag sms:ade faktiskt igår och gratta =D

Sambon åkte till sin mamma (föräldrar) för att fira och jag var hemma i lugn och ro - min mamma skulle jobba till sent så vi ska träffas en annan dag. Men jag var lika glad för det (antagligen inte hon eftersom hon då jobbade;P), jag snackade med kompisar på msn, solade på balkongen =D och åt räkbakelse, hemmagjord (färsk, om du så vill.....hrm.....) Men vi har väldens sämsta äggdelare - någon som har tips på vart man kan få tag på en riktigt bra?? Har haft från IKEA tidigare, men den gick samma öde till väga som denna verkar vara inställd på - sophinken.

 
Tänkte även unna mig ett glas vin - hahahaha, kunde ju jag fetglömma! Sambons pappa hade tryckt tillbaka korken och jag kunde INTE få upp den, har sån däran champagnekork med ringar och sånt.....omöjligt. Tack så mycket.
Blev sprite istället, funkade nästan lika bra haha. Men själva bakelsen smakade inte.....som den brukar? Något blev fel....... hmm..... menmen, den gick ner, så äcklig var den inte. Som ni kan se så fanns det ingen möjlighet att klistra upp ägget runt kanten eftersom det är...massakerat?

Senare på kvällen kom sambon hem med en hyrfilm, The lodger, med han från The mentalist. Riktigt bra, jag hängde inte riktigt med först.....msn:a med Anja samtidigt. Men slutet var riktigt twistigt, vilket jag gillar =D

Just det. Igår innan bakelse tränade jag också. Har köpt den här videon.
http://cdon.se/film/carmen_electra_fitness_collection_(5_disc)-884638 sjuuuuuukt bra träning!! Jag har inte gjort själva dansen än, känner mig skitlöjlig! Hahaha. Iaf. Uppvärmningen på disc1 tillsammans med träningspasset på disc2 är riktigt bra! Mannen på disc2 är för övrigt sadist, men jag har träningsvärk i asset i dag så han vet ju med all sannolikihet vad han snackar om - räkna kan han inte heller!!! (Som alla tränare.... spinning- och aerobicinstruktörer är mytomaner allihop.....Två gånger till? Tssss....snarare åtta......) Sen att jag träna nära balkongen där det var typ 30* varmt gjorde att jag svettades ännu mer. Ett lyckat träningspass =P

Idag tänkte jag prova mig på att göra Kärleksmums igen och det blev kärleksmums!! Hör och häpna! Men den blev helt platt =( (Anja, hjälp!!)

 Ignorera vänster hörn nere..... Och höger.......

 Platta, men goda och....fuktiga? Säger man det? Låter snuskigt....... Vi håller fast vid fuktiga =D

Ah just det - idag fick jag mina örhänge - det där det fattades ett. Men jag fick ett par denna gången. Kunde de inte skickat tre, eller en, nu har jag lksom ett öjämnt antal...... och jag som tog två hål för att jag skulle slippa krångla med ett lämnat smycke......Ja, suck och stön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0