Love, love, love

Jag är kär....och har värsta ha-begäret! Jäääääättejobbigt =(

Jag har hittat en ny maskin till min hobby och jag vill haaaaaaaaaaaaa =/ det är ju det här med att vänta.... Jag tänker igenom vad jag kan sälja för att få ihop pengar =P Men kommer inte på något!
Jävlahelvetespissochmögskit........

Med  den här maskinen kan man skära ut alfabet och figurer i många olika material. Ja, här är en introduktion. OBS! Ljudet är väldigt högt, blev livrädd.
Nej....jag kommer inte på en enda sak jag kan sälja..... *funderar riktigt hårt* Nope. Och låna pengar av mamma igen är inte riktigt aktuellt heller, hon ska ju också ha något att leva på - nu när jag dessutom inte får mina skattepengar förrän i December :|

Det är så illa att jag nästan lipar, fast det kan ju vara PMS:ens förtjänst också =D great, ännu en sak att se fram emot *höhö*

Man kanske skulle kunna göra någon typ av deal med sig själv.....hmm...knappast. Jag kommer bara lura mig själv...så är det. Jag är en hal jävel, lika bra att gå in med öppna kort haha

Nej, jag kommer verkligen inte på en enda grej!


Undrar hur mycket jag hade fått för sambon........ ;) Antagligen rätt mycket...... Men nej, jag behåller honom (han diskar ju trots allt varannan vecka...)

Sen finns det en massa nya material jag inte visste om; vellum, vinyl.....något material som känns som tryck på kläder....det "flockiga", du vet? Ja....ooh - oooh! Och någon creme som ger samma effekt som om man etsat i glas - well.... HOW COOL IS THAT??!!!

Nej, det är bara att spara och ha sig, som alla andra dödliga......*suck och stön*
Kan t.ex. sluta äta godis och lägga de pengarna i en spargris istället? Smal och med en QKSilhouette......inte mig emot....inte mig emot alls.... Hmm.... kanske hade varit något!!

Det är ju det jag säger - I'm a freckin' genius =D

Men utifall att min plan skulle gå i stöpet (hahahahahaha, som om den har en förutsättning att lyckas från början =P) kanske ni läsare kan ge mig tips på hur jag kan spara/få ihop pengar till denna lilla pärla??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0