Inspiration

Jag fick inspiration á la ha-begär och gjorde mig en "spargris" =D
Detta pappret är superfint, från fiskars (??) "Cloud9Design" Luster Foliage in Moss på ena sidan (löven) och hannah's story på andra sidan (mossgrön) - men jag har inte haft någon anv- okej, jag har tyckt det är för fint för att användas okej?? Men nu har jag använt det och det känns bra att det blev till just detta projektet =D

  

Och nej, jag glömde inte göra en öppning! =P När jag jobbade på Gallerix för en herrans massa år sedan slogs Lasse Åberg tavlor in som julklappar med en liten reva i så man såg en liten bit av motivet - mycket tjusigt =D tänkte det kunde vara tjusigt på spargrisen också =D

Jag behöver väl knappast nämn att jag vatt en miljon gånger nöjdare med denna om jag haft en maskin *visslar och ser bort*...bra, då gör jag inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0