Gammal...gamlare....gamlast =P

Dagens låt: Arrogant worms - The happy happy happy birtday song



Nej, så farlig är det inte - har lyckats bli ett år älder. IGEN.  Hahah.
Men jag blev riktigt uppvaktad, sambon kom in med färska bullar som han ilat iväg och köpt på morgonen. Men det blev bara en rad av födelsevisan, eftersom jag "redan var vaken".... dessutom sjöng han fel;P "Jag gratulerar...." Så går den inte *veta* Men det blev lyckat ändå =)
Sen gjorde vi i ordning maten till kvällen och sen la vi oss på stranden och mös med grillad kyckling och bra läsning.
På kvällen var mammas granne lite obstinat.......men hela släkten gav igen med "Ja, må hon leva" på ungefär 1000000 dB =P sen körde de igång Brev från kolonien, med brosan bakom gitarren, men det var ingen som kunde texten ordentligt så det blev mummel emellanåt =P Good Times.
Fina presenter fick man också!
Fick en rolig bok av kusinen (som för övrigt hade sitt armband på sig, men inte kameran med sig.....) som heter "Lilla boken med värsta ursäkterna" (eller dyl.) People say the stupidest stuff =P
Har även fått ihop lite pengar till min maskin =D Excellent......bara 3030:- kvar......hmm.....till jul kanske de rear bort den? =D Not with my luck.......

Fick för övrigt en jättefin berlock till mitt armband av sambon =D

Är även glad över att jag har betalt av skulden till mamma, tror även hon är lite imponerad - så fort har det aldrig gått!!
Håller på att sälja ut min gamle stansmaskin och tillbehören, går sådär - menmen, kan försöka senare om det skulle vara så. Har fått sålt lite iaf - så viljan  finns kvar =)

Nästa vecka får jag besked på vad som händer till hösten.....spännande!! Slutet på vecka 29......... nu var det ju det här med att vänta......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0