Besked

Då är man antagen till Arbetsliv & Mångfald i Malmö till hösten! Och enligt svärisarna säger radion att det är rekordmånga som sökt, och även kommit in - grattis till er alla!
Detta innebär att jag inte kommer flytta från kära Skåne utan kommer gå i skolan i samma stad jag gick gymnasiet i 3 år och även högskolan på sammanlagt ett år - inge större skillnad mot tidigare alltså =P

Sen är man bjuden på Födelsedagskalas/Inflyttningsfest/Bröllopsfest!! Det du! Inte många som kan skryta med =P What to give, what to give.....And most importantly - WHAT to WEAR?? Vitt får bara bruden ha? Skit....aja, det ooooordnar sig!

Idag blev jag och sambon med fiskar =D Han blev lite vit i ansiktet när jag sa att husdjur tillsammans var ett mindre steg än barn - trodde nästan att han skulle stanna bilen och gå tillbaka med de små liven =P 

  

Det är Dalmatiner-Molly & Black-Molly - två av varje. Om jag har förstått beskrivningen på nätet rätt så är där en hane (black) och resten honor...
Hann med en tripp till IKEA också, köpte möblen till akvariet (som för övrigt är hand-me-down från Sambons morbror till svärisarna till oss - funkar lika bra för det =D)

Ah, just! Förra fredagen damp "Naglar i Norden" ner i brevlådan och vem var publicerad om inte jag?? Lite lagom till födelsedagen =D

Håller på att klura på ovan nämnda present.......men kan inte publiceran några bilder då jag inte vet om mottagaren kanske kollar bloggen....*suck* Dagens I-lands problem.

Ett annat I-landsproblem: övervikt. På måndag är det fullt ös - medvetslös! Nu börjar det bli tjatigt att inte hitta något att ha på sig/att inget sitter snyggt! Ska leta lite motivationsbilder nu.
Höres!


Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis till att du blev antagen :)

2009-07-26 @ 16:53:53
URL: http://040skiljetecken023.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0