Lördag

Klockan är 15.55 och jag känner redan att det har blivit lite mycket socker - det är undefär lika mycket kvar av helgen!! Jobbigt.

Kolsyrepatronen i sodastreamen är slut - PANIK!!!!!!!

Dagen börjades med en snabb cykeltur ner till CoopForum när de öppnat där frukosten inhandlades; bullar med kallrökt lax och creamcheese - så SJUKT GOTT!!! Åt alldeles för mycket.
Det blev en tjuvare också, åt frukost i soffan och såg på Pretty Woman - sambon har aldrig sett hela innan, skandal säger jag!!
Lillebror har nu även fått sin konfirmationspresent - bara två dagar försent!! En bok om Php5 (fråga mig inte vad det är...... något med webdesign?).
Till lunch (en mycket sen lunch ska erkännas, är precis klar=P) blev det färdiggrillade revben - mumsigt!!

Har spenderat största delen av dagen med att läsa Helenas blogg (http://040skiljetecken023.bloggagratis.se/), ända från början - så nu är man lite up to date!! Hahaha, bara 18 månader efter alla andra!

I övrigt har jag börjat få konstiga ryckningar i höger tumme :^what's that all about???! Stress, måntro? Skulle nästan tippa på det *nickar* för ärligt talat är det inte lätt att inte veta vad som händer inom den nära framtiden, vart i Sverige man hamnar, om man kommer behöva lämna släkt och vänner eller om man bara behöver pendla. Det är oerhört frustrerande och det går inte en minut utan att jag tänker på det. Fruktansvärt.
Det är konstigt att jag inte har gett utslag på St. Lars mental-cases-ready-for-admission-radar, kanske dags att sätta på kaffe?
Jag är sjukt lättretlig och missförstår allting, och jag ber om ursäkt för det........ men ibland är det bättre att vara övertydlig också =P fast då blir jag väl sur för det också........ aja, får se vem som står ut med mig till slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0