Kamerajävel!!!

Då har man varit och sett när lillplutten blir konfirmerad=) Det var en lagom lättsam tillställning med mycket musik och även lite bugg! De var jätte duktiga allihop!
Innan jag gick hemifrån var jag mycket noga med att rensa kameran så jag skulle få med linslusen (lillebror) och där sitter vi i kyrkan och tar fina bilder och sånt, sen när jag nu skulle föra över dem så är det istället bilder som vi tog när vi var i Kristianstad :^ va fan, liksom!!??
Där var två bilder som klarade sig =(
  Menmen, får be brosans flickvän om bilder - hon har sån snitsig kamera=D

En annan sak som var en besvikelse var maten. I menyn stod det

biff med bambu, kyckling, räkor, fläsk,
friterad banan och glass

vad får vi in?
Biff med bambu, kyckling i curry, en friterad räka och två friterade fläsk och sötsur sås..........
Jag hatar kyckling i curry.... besvikelsen var stor, och hade jag vetat att det var så det låg till hade jag beställt biff med bambu bara =(
På plussidan fanns det picklesgurkor och en god tzatziki till salladen - men ändå.....

Idag ska jag och Anja gå på bio, se 17 again - verkar hysteriskt rolig. Jag är inte så glad för Zac Efron, men det är ju andra med också och en komedi är alltid en komedi.

Nu börjar sommaren närma sig med stormsteg. Detta är min näst sista vecka på NTI komvuxdistans: Naturkunskap B - känns lite jobbigt, kommer ha ett stort prov nästa fredag som täcker all områden vi har gått igenom. Man får 5 timmar på sig och det tackar jag för!
Nästa vecka på torsdag kommer vi få ut tentan i Emotioner i Arbetslivet, känns inte som att vi har lärt oss något direkt och jag kan inte påstå att jag haft någon använding av litteraturen jag spenderat närmre 2000:- på.....lite irriterande. Men de är kanske bra att ha senare i livet? Det märker jag =P

Köpt grymt snygga solglasögon igår =D blir kanske en bild på dem en annan dag..... om jag har lust.

Nu är det inte lång tid kvar till intervjun, börjar nästan bli lite pirrigt. De kanske inte vill ha mig? =P
Oavsett var jag kommer in hoppas jag att jag får en egen lägenhet med kök eller studentboende med eget kök!! Och eget badrum. Jag har tillräckligt svårt för att städa toaletten, det sista jag behöver är att städa efter 13 andra :^

Kommentarer
Postat av: Anja

Ta det lugnt, allt ordnar sig ;), se på mig, en dag kommer jag nog inse att jag bor i Kalmar ;O haha =)

2009-05-22 @ 00:15:43
URL: http://losells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0