LillLördag

Ja, då har man varit i stan med Anja och köpt en del onödigt.....fast dl-måttet var rätt nödvändigt eftersom sambon tatt sönder det andra =P Men det blev två armband, ett leopard och ett prickigt, med matchande örhängen...väldigt 50 *nickar*
Och isbitarna som ser ut som guldfiskar var också nödvändiga....eftersom jag är besatt av isbitar man kan använda om och om igen.....mmmm vad mer..... det prickiga glaset var ocks- inte nödvändigt, men det var 30% rabatt =P

Sen när jag kom hem hade sambon hämtat paketet från Ellos, så jag har fixat bikini och en fin klänning till sommaren =) Nu måste jag bara ha en ny BH (halterneck), beiga trosor och bli av med magen =D Piece of cake!!

Just nu väntar jag på att bagelsen ska bli färdigjästa.......tar foooooreeeevoooooorrrr *suckar* tålamod är inte min grej.... Har smält ihop en deg till piroger också som ligger i kylen och väntar på mig tills imorgon  - gotti gott gott =D

Nej, nu ska jag hälla upp mineralvatten i mitt nya glas och njuta av fiskarna =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0