Ta daaaaa

Dagens låt: Milow - house by the creek


Då var jag klar med tentan =D får se sen om den blev nått bra.....men nu är jag klar iaf  och kan förhoppningsvis lägga den bakom mig=D

Idag har jag varit inne på thesims.se och kollat runt vad fansen tycker om sims3 och det finns två block. De som älskar det, och de som är grymt besvikna. Jag känner för att ansluta mig till dem som älskar det, eftersom jag har inte har så väldigt höga förväntningar på spelet. Gjorde ett test av datorn idag, och den klarar givetvis inte testet. Jag tänker inte lägga ut 500-600:- på ett spel jag inte kan spela än. Så jag väntar tills jag ev. köper en ny dator =P (i den här takten lär det ta lång tid....men jag har en köksassistent snart iaf =D)

Jag har fått för mig att jag skulle baka en äkta Mississippi Mudpie - det ser så sjukt gott ut. Men givetvis är det pekannötter eller valnötter i /= något man kanske kan byta ut????

Jag tycker reklamen med Famous Grouse är så rolig där han (fågeln då) får en massa pussar på sig haha.

Imorgon bär det av till skolan, fram till 12 - sen vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Sen är det slut liksom, inga fler lektioner, inga fler närvarouppgifter och ingen mer litteratur att skela i =P konstigt......

Februari 2010 kommer Disneys Prinsessan och Grodan ut (preleminärt) på bio.....and I'll be there, med de andra småttingarna =D inte första gången så.....

Nej, nu ska jag gå och lägga mig så jag kommer upp imorgonbitti =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0