Söndag, än en gång

Ja, då var det söndag igen. Jag sitter med min tenta och försöker tänka till på situationer i arbetslivet som man kan knyta till emotioner. Inte lätt när man inte har så lång erfarenhet.

Idag skulle jag börja med Detox. Men FY SATAN så äckligt det var! Då är jag hellre tjock =P
Igår åt vi revben grillade i ugnen, med coleslaw - det blev så sjukt gott! Sen skulle vi göra KeyLime Pie, men det blev något fel.......sambon håller på med en ny nu.
Idag då? Idag drack jag detoxen till frukost och lunch, men till middag åt vi hemmagjord pizza med pizzasallad.
Vi äter mycket gott inser jag nu.....inte konstigt man ser ut som man gör kanske? Det får bli fler prmenader, yoga, pilates och sadist-Michael..... Jag återkommer med uppdatering över hur det går....

Jag har börjat använda Spotify, jag fick en inbjudan av lillebror och det tackar jag för! =D sjukt bra ju!!! (jag är lite sen  med vissa saker.....)

För övrigt, har varit sugen på Pizzabullar nu i några dagar......blir kanske att göra en sats sånna när jag fått min maskin? Hahah, jag kommer anväda den till sånt som jag inte ens behöver använda den till!! (Känner hur du skrattar nu Anja, och himlar med ögonen....)

Nej, nu får jag ta itu med tentan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0