I <3 köksassistenten

Ja, då var man med köksassistent!!! Äntligen! Och vilket krux det var att få hem den!

Regn + cykel + paket på ca 5,5 kg + vägarbeten = kruxigt

Men efter många om och men var jag hemma och kunde börja använda min maskin - ooooh it's oh så pretty!!!! Liten är den också!
Det blev inga bagels =( det skulle tatt skitlång tid och jag var inte hemma förrän 19.....så det blev gifflar istället - som enligt sambon är godare än dem man köper i affären....inget dåligt betyg, kan jag tycka =D

 

Det blir ingen intervju idag. Jag gick in på internetbanken för att kolla om jag fått skattepengarna (nej) och där var ett nytt meddelande i inkorgen "påminnelse om betalning", först trodde jag det var kortavgift på Visakortet men blev lite förvirrad eftersom de dratt pengar för det i januari. När jag gick in och kolla var det avgiften till intervjun som inte blivit betald, 06-06-09 fast att jag la betalningen i mitten på maj! Så min plats är nog utlottad. Men jag tänker se det som ödet! Dessutom har jag inte fått mitt betyg från Komvux än, ännu en del av ödet?
It wasn't ment to be helt enkelt.

Idag blir det rundor i affärer med Anja, alltid roligt =D Jag är sugen på IKEA och Lagerhaus.....inte så bra med tanke på att de är affärer jag måste köpa något i när jag är där........... får se, Anja får lägga VETO.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen så man är lite fräsch =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0