Back!

Dagens låt: Plain White T's - 1, 2, 3, 4

Halloj!
Igår sa sambon rakt ut till mig "Det var längesen du skrev i din blogg......", jag blev väldigt paff, jag visste inte att han läste den =P

Iaf, sen senast har jag varit i Kalmar, Växjö och på Öland med Anja. Blev väldigt mycket bilåkande och jordgubbar =D

 Öland =)
 Också Öland, fast på väg hem till Kalmar - tänk vad det svenska vädret kan skifta!
 Kommer inte ihåg, men det var en fin bild i alla fall =)
 Sommarens tema?
 När Anja startade bilen för hemfärd till Staffanstorp/Arlöv spelades Sommaren är kort..... där satt vi i bilen, blöta och flinade åt stereons ironi.

Sambon har fått sin bil nu, den är plommonlila och JÄTTEfin! Lite nerbajsad är hon, lilla Ullis, men så går det när man är ny på gatan och blir parkerad under ett träd.

Ja, sen har jag lyckats pyssla lite =D äntligen,var ett tag sen tyvärr - på  något sätt lyckades jag övertala sambon att åka till PEMA på midsommardagen, och vi var inte ensamma om de planerna. Jag har nog aldrig sett så mycket folk där inne.
Efteråt skulle vi till sjöbo kaffestuga, men där var ju självfallet stängt - men vi kommer tillbaka!! Istället åkte vi in till sjöbo och fann deras kinarestaurang "Ching a Ling" och maten var VERKLIGEN GOD!!! Mycket godare än den restaurangen här! Och när vi kom hem senare satte jag mig att pyssla.
 Det blev en tavla, grunden är en kanvas 15x15cm som är klädd med papper. När jag pyssla hade jag spotify igång på den lilla datorn och texten till "1, 2, 3, 4" med Plain White T's fastnade direkt (dagens låt!). Jag gjorde det till en tavla åt sambon som stod fint på hans tangentbord och väntade morgonen efter (jag är som mest kreativ på kvällen/natten). Han blev mycket glad =)

 En, för mig, gigantisk tag! Jag brukar oftast pilla med små projekt så den här tagen känns gigantisk, men det var för att jag skulle få plats med fjärilen.  6,5x11cm

 En minispegel med meddelandet "You look great!" =) Grunden är även här kanvas, endast 6x6 cm! Underbara. Spegel"glaset" kommer härifrån men de verkar inte till att ha kvar det =(

 Jag köpte, bland annat, en stencil på PEMA i form av en handväska och jag knåpade ihop en 3d version (kan man väl kalla det??) Super söt =)

Ja. nu har alla fått sina skattepengar. Alla utom jag känns det som =P men jag är inte den som är den utan ringde skatteverket och fråga- eftersom jag har varit dum nog att ha eget företag får jag inte mina pengar förrän i december =/ hon sa inte så, men jag känner så.

Over and out, for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0